به سامانه ملی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان پزشکی قانونی کشور خوش آمدید
شهروند گرامی؛ با سلام و احترام
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات توسط پزشکان و کارکنان اداری سازمان پزشکی قانونی در خصوص عدم انجام وظایف قانونی، اعتراض به نحوه رسیدگی به پرونده، اطاله رسیدگی و برخورد نامناسب با مراجعین شکایتی دارید و از این سازمان تقاضای رسیدگی دارید، می توانید شکایات خود را با توجه به نکات زیر به سامانه ملی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان پزشکی قانونی کشور ارسال کنید، تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود.
بدیهی است دریافت شکایات خارج از این سیستم، از طریق مکاتبه، دورنگار (فاکس) و تماس با شماره تلفن 55890702-021 و یا مراجعه حضوری به سازمان به آدرس پستی تهران - پارک شهر -خیابان بهشت جنوبی - کوچه میثاق - سازمان پزشکی قانونی کشور نیز امکانپذیر است.
موضوعات قابل رسیدگی:
1- عدم رعایت قوانین و مقررات در صدور نظریه های پزشکی قانونی و کمیسیون و اقدامات اداری
2- شکایت از رفتار و عملکرد پزشکان
3- شکایت از رفتار و عملکرد کارکنان اداری سازمان
روش تنظیم و ارسال شکایات:
1- پس از وارد کردن مشخصات و متن شکایت و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر می شود که به وسیله آن می توانید از نتیجه شکایات خود آگاهی کسب کنید. (در نگهداری و عدم افشای این شماره به دیگران دقت شود.)
2- در صورتیکه قبلاً شکایتی به سازمان (اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات) ارسال کردهاید و پرونده شما در حال رسیدگی است از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید. ضمناً پیگیری شکایتهای خارج از سامانه که قبلاً به سازمان ارسال شده است از طریق مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با شماره 55890702 امکانپذیر است.
3- شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص باشد رسیدگی نخواهد شد.
4- مسئولیت قانونی مطالب اظهار شده بر عهده شاکی خواهد بود.
5- تکمیل اطلاعات فیلدهای ستاره دار اجباری است.
روشهای ارسال شکایات
1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان پزشکی قانونی کشور به نشانی اینترنتی (www.lmo.ir) و انتخاب گزینه سامانه ملی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات (bazresi@lmo.ir) و تکمیل اطلاعات فرم مربوط.
2- در صورت ارسال شکایت از طریق دورنگار با شماره 55890702، همکاران ما در این اداره کل شکایت شما را دریافت و در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنند.
3- در صورتیکه شاکیان محترم به شبکه اینترنت و دورنگار دسترسی نداشته باشند، می توانند از طریق تماس با شماره تلفنهای (55890702، 55608008 و 55169749) یا مراجعه حضوری به آدرس فوق الذکر، از آخرین وضعیت شکایت خود اطلاع یابند.
مطالب فوق به دقت مطالعه شد، اینجانب با اعلام شکایت خود تقاضای رسیدگی به آن را دارم.
ورود به فرم ارسال شکایت