FA | EN | AR
چهارشنبه ٢٥ مرداد ١٣٩٦
جمع بازديدكنندگان امروز: 3238
جمع بازديدها تاكنون: 13317975
 22780 بازدید

معرفي:

عنوان: اداره اسناد و مدارك پزشكي
رييس : خانم فاطمه مقدوري

 

وظايف اداره اسناد و مدارك پزشكي:

1. طراحي و اجراي روش هاي بهينه مديريت اسناد و مدارك پزشكي در سازمان.

2. بازنگري ، اصلاح و بهبود روش هاي گردش اطلاعات.

3. ايجاد فرم هاي استاندارد و يكسان در حوزه هاي معاينات، آزمايشگاه، كميسيون، سالن تشريح و اداري سازمان.

4. پيگيري و هماهنگي با سازمان اسناد ملي جهت تعيين مدت زمان نگهداري اوراق و اسناد تخصصي سازمان به منظور اخذ مجوز امحا و انتقال، از سازمان اسناد و كتابخانه ملي.

5. نظارت بر امر امحاي اوراق زايد و انتقال اسناد راكد سازمان در سطح كشور مطابق با مجوزهاي صادره از سوي سازمان اسناد و كتابخانه ملي.

6. برگزاري دوره هاي آموزشي و بازآموزي، جهت كارشناسان اسناد و مدارك پزشكي استان ها با هدف ايجاد وحدت رويه در امور مربوطه.

معرفي بخشنامه ها و آيين نامه ها:

1. آيين نامه تشخيص اوراق زايد و ترتيب امحاي آن‌ها.

2. جدول زماني اسناد و اوراق عمومي سازمان ها، مصوب شوراي اسناد و كتابخانه ملي.

3. جدول زماني اسناد و اوراق اختصاصي سازمان پزشكي قانوني كشور مصوب سازمان اسناد و كتابخانه ملي.

4. دستورالعمل استفاده از برگ هاي استاندارد حوزه معاينات باليني مصوب كميته تخصصي استانداردسازي
فرم ها .

5. دستورالعمل استفاده از برگ هاي استاندارد حوزه كميسيون تخصصي مصوب كميته تخصصي استانداردسازي فرم ها.

6. دستورالعمل استفاده از برگ گزارش صحنه كشف و معاينه جسد مصوب كميته تخصصي استانداردسازي
فرم ها.

7. دستورالعمل مراحل امحاي اوراق زايد و انتقال اسناد راكد .

شماره تماس : 55608009



آموزش مداوم

سامانه آموزش مجازی

طرح دادپزشک

گالری تصاویر و انتشارات
در چه مواردي سقط جنين جايز است؟
کشف نزاع‌های ساختگی در معاینات پزشکی قانونی
ك.ب» كاهش تلفات تصادفات
قم» تشكيل بيش از 9 هزار پرونده
فارس» افزايش تلفات غرق‌شدگي
مازندران» افزايش 6 درصدي تلفات تصادفات
گلستان» بازديد از پزشكي قانوني آزادشهر
قم» بازديد معاون سازمان از پزشكي قانوني
نشانی: تهران، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، کدپستی: 1114795113
تلفن: 4-55609071، دورنگار: 55608003، تلفن گویا: 55606061
پیام کوتاه: 20001372 ایمیل: info@lmo.ir‬